lördag 14 april 2007

Experthjälpen är här!

Det är nu mitten på april och experthjälpen har anlänt. De har minst 60 års erfarenhet samlade mellan sig. Vad kunde vara bättre? Jag pratar givetvis om mina föräldrar som har bott i hus sedan urminnes tider *smile*. Förutom att de var snälla och körde upp en del möbler till oss (sanning att säga tror jag min mor blev glad för att det försvann lite från vinden) så hade de dessutom bilen full av växter och motorsågsattiraljer. Här var det bara att gå lös från början. Min far styrde upp arbetet med att ta ned det stora oidentifierade trädet på framsidan medans jag och min mor gick lös på rabatterna. Här skulle det jordförbättras och planteras!

Min far med det oidentifierade "lilla" trädet i bakgrunden.


Min mor redo för dagens arbete.

Inga kommentarer: